Kuglepensstreger på gipsloft?

Hejsa

Vil kuglepensstreger kunne ses på et gipsloft når det engang er blevet grundet, sat filt på og malet? Tænkte første på at det måske kunne smitte igennem efter jeg havde sat loftet op?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg vil ikke tro det ( har arbejet som tømrer i 5 år og aldrig hørt om det :-) ved at der var nogle af de andre der brugte kuglepen )

 

Jeg kan også tage fejl. Og jeg skal nok gøre opmærksom på det, når det sker... hvis du lever så længe...

 

http://www.espersen-glasius.dk

Er selv tømrer og jeg har oplevet at kuglepenne og tudser kan give gennemslag. men nu er det er ikke et større problem end, at du sprayer de steder der er tegnet på med en omgang plet forsegler e.lig.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Nej det vil ikke kunne trække igennem hvis du sætter filt på, dog ville jeg spraye med plet forsegler hvis du vælger at male direkte på gipsen..
Okay.. har ellers hørt fra en maler at det måske godt ville kunne trænge igennem hvis det blev vådt.. men da er da godt at høre da det nok vil blive halv dyrt med pletforsegler da det næsten er alle pladerne jeg har streget op på...
Jeg troede du havde tegnet på væggen ved opmåling eller lign. ( en lille streg ved 2 meter osv...) og så ville jeg skrive "Fjols" om dig!! ;-)
Jeg har lige gjort det, dog med blyant, på mit nye listeloft...

Men jeg har nogle gipsvægge hvor mine søde niecer havde tegnet med både kuglepen, blyant, maling og sorte fingre. Og der er ikke noget at se!!
Jeg har filt på.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også