fyringsolie

kan det passe man ikke kan bestille mindre end 700L har været rundt på div selskabers hjemmesider. og de skriver alle min 700L

grunden til og spørge er at om ca 3 mdr bliver oliefyret skiftet ud med et pillefyr.
så ser ingen grund til og fylde den gamle tank op med 700l olie '
i øjeblikket fylder jeg på med 25 l af gangen men det bliver man hurtig træt af.

do it youselv

kan det passe man ikke kan bestille mindre end... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den jeg lånte var på en ubemandet station, de var kun låst om natten tror jeg, så det var ren selvbetjening. Om de alle har dem ved jeg ikke, den jeg handlede ved er nu overtaget af OK, - men mon íkke de kan fortælle det på hovedkontoret.

hej

Jeg lånte en trailer på DK tanken i Karup (7470) og der fik jeg både transport

erklæring noget med samt en ildslukker. Så det var vist helt legalt.

Hilsen Jan

må prøve og køre forbi nærmeste dk tank takker for hjælpen

do it youselv

Vedr. farlig gods.
Så længe du transportere med en godkendt trailer, skal du ikke have bevis til kørsel med farlig gods.

Forstår ikke helt at man på nogen som helst måde kan finde på at smide en olietønde op i en trailer og fylde 100-200 liter i den . Det er da tåbeligt over alle grænser.
Annonce
Skrevet af Bai7200 den 01-03-2009 22:11
Forstår ikke helt at man på nogen som helst måde kan finde på at smide en olietønde op i en trailer og fylde 100-200 liter i den . Det er da tåbeligt over alle grænser.

Hvorfor er det tåbeligt??

Hvis ellers tønden er forsvarligt fastspændt er det vel ikke værre end tankbiler der kører rundt med 10000 liter olie - eller mere

Jesper
http://www.brs.dk/fagomraade/tilsyn/forbyg/farligtgods/privatpersoners_transport.htm

...50 kg ammunition til håndskydevåben.... :)
mulle jo hvis det overstiger frimængden skal du.
Sluppermand
Jeg snakker udelukkende om de trailer der forefindes på tankstationer. Så længe disse er godkendt til transport af fyringsolie skal du ikke have farlig gods bevis.

jo hvis du ikke har et transport dokument hvorpå der står at du kører under frimængden..
Derudover skal du ha tankattest og sikkerhedskort.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis