Ford Ka går ud ?

Hej alle sammen, Jeg har en ford Ka. Desværre går bilen lige pludselig ud, når man er ude og køre ..

En daglig tur på ca 20 km, og bilen går ihvertfald ud mindst 4 gange på turen. Kan ikke finde ud af hvad der skulle være galt :S. I dag prøvede jeg at holde stille hjemme i garagen, og give godt med gas og lege med omdrejningerne. Dette fik osse bilen til at gå ud :S.

Med gå ud mener jeg, at bilen helt stopper og jeg må så skynde mig at dreje nøglen for at starte bilen igen .

Er der nogen der evt. ved hvad der kunne være galt? Eller har haft lign. erfaring?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Troede ellers det bare ku siden de kalder den KA............... men er det ikk den antenne, som er bøjet, som får strøm fra nettet under loftet, i radiobil hallen......................................... sorry
Troede ellers det bare ku siden de kalder den KA............... men er det ikk den antenne, som er bøjet, som får strøm fra nettet under loftet, i radiobil hallen......................................... sorry:

Manden har et problem med sin bil, og du laver nar af den, det kan du ikke være bekendt.
Vil lige spørge dig Hansjoergen, er det under kørelse eller kun når du slipper gassen at den går ud.
Det er jo ikke første gang der bliver gjort grin med en ford ka ;) ..

Det er når bremsen bliver sluppet at den går ud :/.. fx, kørte jeg imorgen ca 10 min, og kom til en rundkørsel hvor jeg måtte træde koblingen og skifte gear, under denne aktion gik bilen ud igen :S.
Ja så ved jeg godt hvad der kan være galt, din bil holder ikke de omdrejninger, der kræves for at holde sig igang, hver gang du slipper gassen går den ud, det er et tomgangsproblem, den skal stilles uden vacumslange og skal stå så du ved varm motor ligger på ca 7-800 omdrejning i min:
Du skal også lige kikke efter at din vacumslange ikke er hoppet af, for det kan godt bevirke at den falder så meget i omdrejninger at den går i stå.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis