vil ikke starte øv øv

jeg har en mitsubishi galant 1.8    
som ikke vil starte  øv
den startede og gik op i omdrejninger og gik så ud igen, den har haft det en gang før, hvor vi sente den til automekanikeren og fik den lavettil den nætte sum at 5800og jeg fik af vide at det vær injektor boxen og benzin pumpen som var stået af.

så da det skete igen tænkte, jeg at jeg lige så godt kunne gøre det selv og spare det penge men øv nu vil den ikke starte, jeg har skifte box og pumpe så og der er gnist
please  hjælp

p.s
har tænkte på af købe en fejlkodelæser  hvis man kan                                                   
så jeg kan se hvad den f.... bil fejler
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
tjek om benzinen når frem, jeg har oplevet at et dårligt benzinfilter har været skyld i at min pumpe brændte sammen, så start med og tjek om der er benzin i dyssebroen. hvis der er det, og en go gnist burde den jo starte (-:
hvis der ingen benzin er, så skift evt filteret(det er en go ide uanset hvad og få skiftet for hver 60000km) og hvis det ikke virker, så skal du jo tjekke om benzinpumpen kører, for rælæet til benzinpumpen kan godt gå i stykker, men det kan du måle dig frem til med en fluke(multimeter) og når du sætter tænding på skal pumpen ha 12v.
men eller husk og tjekke tandremmen ikke er sprunget, for så vil den heller ikke kunne starte.

go fornøjelse

Venner er som tygge gumme de klistre alt sammen :-)

har tænkte på af købe en fejlkodelæser hvis man kan :

For ikke at lave reklame for andre site: men de sælges på QXL: til rimelige penge.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis