iexplorer.exe fejl

Ja den er helt gal.....det er hver gang jeg har været på nettet...ikke nogen bestemt side.
Jeg har læst lidt frem og tilbage og en har på nettet skrevet at jeg skulle de-aktivere min quick find inde i "administrer tilføjelses programmer"
Desværre havde jeg den slet ikke og måtte downloade den.
Men om den er aktiv eller ej så skriver den stadig fejl.
Min kone har prøvet at reparere med xp-skiven men stadig uden held.

Er der stadig håb, eller skal den formateres?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja... Du kan jo prøve at geninstallere IE, gerne i nyeste version. Men der er tale om et ret generelt problem. Du kan derfor ofte med fordel skifte til en anden browser, opera eller mozilla er begge ganske gode.
Har du installeret alle opdateringer fra Microsoft?

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Okker Gokker......
Jeg har flere gange prøvet at opdatere IE.
Men den vil ikke pga den fejl.

Min datter fortalte mig igår at hun bruger Firefox og at hun mener at den måske ville kunne hjælpe.
Hun syntes den er bedre end Microsoft Internet Explorer.

Du kan ikke bruge Firefox til disse opdateringer. Jeg tænker ikke kun på opdatering af IE, men ALLE opdateringer fra microsoft til windows osv.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Da jeg ikke er en ørn til computere, programmer og lign. er det som regel min kone der klarer den.
Og hun siger at hun har prøvet at opdatere det hele.

Hun har også som regel problemer med at få formateringen til at køre problemfrit.
Men måske er det den vej jeg skal.
Annonce
Jeg har netop testet en ny browser, der hedder Sleipnir, fra det japanske firma Fenrir. Ud over hang til navne fra nordisk mytologi, så har de gæve japanere formået at skabe et produkt, der virkelig imponerer.

Det går vildt hurtigt med at afvikle siderne, når man surfer rundt. WOW!

Browseren har de samme funktioner, som de andre to mainstream produkter, så man savner ikke noget. For udviklere er der den store fordel, at man nemt kan skifte mellem de to engines, der anvendes af hhv. MSIE og Firefox. Det er super praktisk i forbindelse med webudvikling, da man så nemt kan se, hvordan en side vil se ud på de to systemer uden at skulle have to browsere åbne.

Herudover er der en masse spændende ekstra funktioner og tilføjelsesprogrammer, som jeg slet ikke er færdig med at teste endnu. Men foreløbigt kan browseren varmt anbefales. Download Sleipnir her.
http://pro2.dk/blog/?p=19
Hent den her i vil ikke fortryde, kan kun sige, gå hjem og vug IE.

Den skriver : Instruktionen ved "0x7e1f59c1" refererede hukommelse ved "oxo38d3c48" Hukommelsen kunne ikke "read"

Irriterende.......

Har du forsøgt med en scannow??? Den reparer systemfiler.

Start----> kør---> skriv

sfc /scannow

tryk enter.

NB...bemærk mellemrummet.

Du får ingen beskeder undervejs - ej heller når den er færdig og du skal bruge xp-skiven.

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis