Honda CB 450 K1 1968 erfaringer?

Hej alle LDS'ere

Jeg har næsten købt en Honda CB 450 k1 fra 1968, ubeset i sverige. Helt original stand, 2 ejere og super flot.

Er der nogen der har erfaringer med 450'erne? Gode links til steder på nettet, med originale dele, gode forums, og how-to's til vedligehold og tweaks?

Hvor mange er der produceret af denne model?

Mvh Rasmus

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft en lidt nyere. Glimrende maskine, der ikke voldte mig nogen kval overhovedet. Ham der købte den af mig har været ovenud tilfreds med den.
Den var bare lidt for lille hvis jeg, med 110 kg + konen + bagage ville på lidt længere ture, Der klarer min 750 sig bedre.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det lyder godt. Ja, jeg regner heller ikke med at den skal bruges til egentlige ferie-formål. Bare nogle sjove ture ud i sommerlandet.

Har ikke nogen motorcykel erfaring overhovedet, men har kun hørt gode ting om Honda's kvalitet. Findes der nogle gode danske forhandlere af originale dele til sådan en gammel maskine?

prøv at hoppe på nettet om denne motorcykel.

eller honda klubben.!

en flot cykel.

selvom det ikke er en englænder må jeg sige fed cykel har selv haft lillebroderen cb 350 havde aldrig brug for stumper de kører bare. næsten alle stumper kan købes i holland der ligger en stor forhandler der har alt til klassisk honda kan ikke huske sidens navn prøv at gogle

der er altid solskin bag skyerne

Hej..
Jeg har haft en 69.. Kanon cykel, den bliver du helt sikkert glad for hvis den er ok... Hvis den er lig den jeg havde, bliver du overrasket over hvor stærk den kan køre.. Fed cykkel, og rigtig flot..!! stort tillykke, hvis du ikke køber den, hører jeg gerne om det ;-)

Mvh Jan J
Annonce
Yep, en flot gammel cykel, overvejer selv en CB 750, en flot klassiker med masser af charme.

Der er vist ikke en officiel klubside for lige netop CB cykler, det er mere en oplysningsside jeg har fundet, og den gik spacefikt på CB750.

Så har du lysten så kan du jo starte en klub selv, men check lige hvor mange der er kørende i dk, helt tosset er det hvis man starten en klub, og der er under 100 indregisterede cb'ere. Det er ikke nok til at holde gang i en side.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis