Brænde Programmer

Jeg skal bruge et gratis program til at brænde film til en DVD for at se dem på en DVD afspiller. Jeg har konverteret dem fra AVi til MPEG2 og skal så have lavet en video cd. Min Nero er udløbet og ville meget gerne have et gratis program jeg kan bruge. På forhånd tak.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så få fat på en kode til Nero, eller prøv at skrive ”gratis brænderprogram” i google.dk
jeg bruger selv Magic dvd copier.

Hejsa

Du kan hente et program på nettet der hedder "cd burner XP " på dette sted     http://cdburnerxp.se/download.php  det burde kunne brænde DVD også hvis du gør det rigtigt

Hilsen Polobjørn      Dette blev så indlæg Nr.  200  


"AUTOELEKTRIKEREN"
Nu har jeg så fået fat i NERO 9. Jeg har konverteret nogle avi filer til MPEG2 og vil gerne lave dem til en DVD video. Jeg går ind i nero vision og trykker på DVD video. Jeg vælger hvilke filer jeg vil brænde og trykker så brænd. Men min dvd afspiller siger at disken er korrupt/fejlfyldt eller hvad den nu skriver. Noget der ved hvad jeg skal gøre? kan det have noget at gøre med at jeg bruger DVD+Rw skiver?
Det er fordi at den fil du vil brænde ned på dvden er for stor. Man kan godt købe nogle dvder som er større men de koster meget synes jeg. Mvh Jonas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis