hejsa jeg har en super underlig pc det er sådan jeg har købt en pc og ja efter den fik støm forsyning det kørte findt nok intet der, den fik alt instaleret bare for at se den og så frøs den og der efter kunne jeg ikk tænde den igen. mogenen efter tænte den perfekt der var ikk noget, så ville jeg lige sætte stømforsygen fast og så ville den ikk starte igen og har prøvet hele dagen intet skete hmm det samme næste dag. hmm. købet et nyt skærm kort til den men nej ikk det. det startede også her til mogen uden noget men frøs efter lidt tid og kan ikk få liv i den igen. har så en anden ps der køre med samme strømforsyning så ville jeg sætte den over der jeg tog mit nye skærm kort og satte i den og stømforsygen og monotoe og ja indet skete jeg ved det kan være 3 ting, skærmen har forsøget med to det samme skete den sage en gang og eller intet liv og har prøvet med to bund kort indet liv har kun pøvet med en stømforsyning men ja tror selv det er det men jeg ikk sikker men vil godt ha noget hjælp til og løse problemet det er lidt surt og ha en 3.6 vis du ikk kan buge den
er der nogen der har noge ider om hvad det kan være?
det inde jeg ved om den her
bundkordt: atus p4g8x
2g ram fordelt på x4 512 ddr
grikikkodt sapphire x1650pro
stømforsygen pi@zir 600w
<p> DANNI</p>