Spørgsmål om pris på hulmursisolering.

Hej alle GDS.

Jeg har dags dato fået et skriftligt tilbud på hulmursisolering.

Det er 107,7 m2 hulmur på 11 cm der skal isoleres med papiruld og jeg skal selv mure sten i igen.

Pris incl 25% moms = 12.500 kr.

Men jeg kan ikke rigtig vurdere om jeg syntes det er en god pris eller meget normalt.

Hvad syntes I?

Mvh Mærsk

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville gerne have det lavet til den pris...;)

God pris.
Det lyder som en god pris

Sidste år fik jeg isoleret ca. 100m2 for 14.500kr

Normalt laver de kun en hul i fugerne, det er nok til at blæse papirulden ind. Men ved mineraluldsgranulat og flamingo skal der en sten ud. Idag skal jeg lede rigtigt meget for at finde de steder hvor de gik igennem fugen

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Okay..

Jeg havde bare slet ikke noget at sammenligne med..

Jamen, så kan jeg vist godt acceptere tilbuddet. Måske prøve at få prisen lidt ned, for hvem ved

Tak for hjælpen..


Mvh Mærsk

Hej.

Nu er jeg ikke så meget for papiruld, da de kører med en falsk betegnelse, "Miljøisolering", men lad det være. Til den pris er der vist ikke mange der kan konkurrere, det er jo ca. 844,- pr. m2 og jeg skal give omkring 500,- pr. m2 mineraluld, som isolatør, og dertil skal lægges moms.
Imuring af sten vil jeg sætte til 1.200,- kr. så enten er isolatøren meget sulten eller også kører man med meget lave priser, der hvor du bor, så du må endelig sige jatak.

Hilsen

Klaus-E.

Isolatør

rask
Okay..

Jeg takker vist bare ja til tilbuddet..

Det lyder vist som en rigtig god deal jeg så får lavet der..

Mvh Mærsk

Så er aftalen i hus, og endda til 1500 kr. billigere en først aftalt.

Ialt 11.000 kr. for at få isoleret 107 m2 hulmur..


Mvh Mærsk

Da jeg fik hulmursisoleret med papiruld blev der ikke taget sten ud - de kunne nøjes med at lave huller i fugerne. På loftet kan jeg se at der ligger papiruld helt op til kanten så de har ikke glemt noget.

Lige en opfølgning..

Hulemanden har været dags dato.

Han har som andre har skrevet "kun" fjernet i fugerne.. han har lavet lige knap 60 riller af 10-15 cm

Jeg tror det er blevet helt godt.


Mvh Mærsk

Jeg ved godt at det er længe siden du har spurgt til dette og jeg håber at du er færdig med dit projekt ;o)  Til andre der måtte komme herind, og som leder efter svar omkring isolering med papiruld, så tror jeg at det er ok - jeg vil dog meget gerne advare alle mod at bruge Miljø Isolering ApS fra Hillerød - efter jeg havde set en udsendelse (vist nok rabatten) på DR1, kontaktede jeg Miljø Isolering ApS - de kom og fortog undersøgelse af, om det kunne betale sig - huset er dobbeltmuret og er oprindelig isoleret i hulmuren - deres konklusion var, at der var massere af plads i hulmuren, hvorfor det ville være en god investering at få efterisoleret med papirgranulat. Jeg takkede jeg til tilbud og de kom med en stor vogn med 15-20 poser papirgranulat - efter nogle få timer var de færdige og havde ikke engang brugt 1,5 sæk - da huset er malet, havde jeg til gengæld huller i hele huset, hvilket ikke syner så pænt - i forbindelse med en fugtskade i muren tog vi nogle mursten ud, hvor vi kunne se, at der ikke var plads til papirgranulat - ergo - var vi blevet taget ved næsen - x antal tusinde kr. fattigere, samt et grimt hus med en masse huller i.

Dette blot til andres advarsel !

Martin Trolle

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også