Computer vil ikke starte!

der skete så det idag for mig, at min computer gik helt død..  Jeg havde brugt den tideligere om dagen, så sat jeg den til at slumre, og lukkede den.   der sker så dette at jeg ca. 5 timer efter vil starte den igen, men denne gang sker der intet. slet ik noget når jeg trykker på powerknappen. den er helt død.

er der nogle der har prøvet det før? nogle der ved hvad der kan være gået galt.

og hvad skal jeg gøre?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er en HP Pavilion dv5.

så kan det være at batteriet er løbet tør for strøm.!

mens den har stået og slumre strøm i sig

Hiv batteriet af den, og tag strømstikket fra den. Når der er gået 5-10 sek. sæt strøm til maskinen igen, men lad være med at sætte batteriet i den. Prøv nu powerknappen. Hvis den ikke umiddelbart starter så prøv at holde powerknappen nede i 10 sek. og se om der sker noget. Når den er startet kan du sætte batteriet på igen. Hvis ikke dette hjælper er enten motherboardet eller strømforsyningen stået af.
Hey jeg har præcis samme problem med min computer og har nu prøvet som du sagde, men uden resultat. Når der er strøm til min computer er der stadig lys i bundkortet, men powerknappen virker ikke. mus og tastatur er der ligeledes strøm igennem.

På mig virker det som om der stadig er gang i strømforsyningen og i motherboardet, men jeg har heller ikke rigtig nogen forslag. måske du har?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis