holding tank i både med centercockpit hermansen 7 5700 18-02-2009 22:29 Vi vil gerne prøve at sætte en holdingtank i et motorrum på en båd med centercockpit er der nogen der har erfaring med det? <p><em>Hermansen</em></p> Vi vil gerne prøve at sætte en holdingtank i et... Vis hele indlægget 12 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Gerhard 736 4000 22-02-2009 13:39 Jeg har også indtil videre udskiftet vores søtoilet med et "Pota-poti" - fordi det kostede kun 300 kr. i DBA, og så var vi fri for de store installationsudgifter. Skal båden rigtigt på langfart finder jeg nok sø-toilettet frem igen. Til håndværkerens synspunkter vil jeg også sige, at et er hvad "man" gør uden de store overvejelser, men din model kræver, at du er mindst 12 sm. fra kysten. Min model kræver heller ikke, at man i mørke skal finde et havnetoilet når man lige skal slå en streg midt om natten. Så kan du kalde det "camping" osv. og så iøvrigt "skide" på miljøregler, som jo alt andet lige jo faktisk er lavet til glæde "for os andre". There are 10 types of people.Those that understand binary, and those who don't
Håndværkeren 20251 22-02-2009 14:08 Se nu har jeg ikke haft skiv siden 1996, og dengang var der ikke så meget miljø snak som der er blevet i de senere år. Men tag endelig ikke fejl, jeg syntes også vi skal være påpasselige med hvad vi dropper der ude, men der er dog grænser for hvad jeg ser som forurening. Skal du af med vandet en mørk aften, så er det da skørt at vandre rundt for at finde et lokum, stil dig op ad vantet, rul "slangen" ud og lad vandet gå fra kartoflerne.