holding tank i både med centercockpit

Vi vil gerne prøve at sætte en holdingtank i et motorrum på en båd med centercockpit er der nogen der har erfaring med det? 

<p><em>Hermansen</em></p>
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej -
men hvor er dit toilet i forhold til motorrum og hvor stor kapacitet skal du have på din holdingtank.

Er det ikke lidt skørt med sådan en Tank, det er de færreste havne der har tømnings anlæg til sådan en tank. Hvis det er for at kunne bruge toilettet når du ligger i havn, kan jeg se en mening med det, men ellers er det da spild af penge. Hvor tror i andre tømmer deres tank

V.h.  Håndværkeren

har du selv en båd Håndværkeren???

<p>Puch Maxi 2 gear. Puch Maxi K Model. Hilton cykel.</p>

Da vi sejler en del i den svenske skærgård, har vi behov for at kunne have det i tank, da det ikke er rart at ligge ved en klippe i 2 døgn uden toilet.
I Danske havne er der toiletter, men for svej i danmark er det også godt at kunne sejle en del fra kysten før det tømmes ud.

Det er muligt at føre slanger  fra toilettet over til motorrummet.
Det tankevækkende er nok mest det med temperaturen. Motorrummet kan blive varm og hvad så med gæring...
Derfor er der nogen der har prøvet det?

Annonce
rigtig hermansen. forstår det med tanken:P

men på min båd har vi toiletet ved siden af sengen, og under sengen er der jo plads til en del, og så bare lige nogle rør igennem vægen og så kører det.

Du kan få en tank til montering rundt om toilettet.
nemlig:P

Nej jeg har ikke båd mere, men har haft det i ca 30 år, og lokum var noget andre havde, jeg havde en pøs. Også i min  store ketch, jeg syntes det er noget pjat med at det skrammel der efterhånden er stavlet ned i både i vore dage, det er  flydende sommerhuse.
Hvis det kun er det problem du beskriver, er det squ da nemmere med et porta potti, der er tank til flere dage, og så tømmer du når der er åbent hav, jeg har et i min campingvogn, der er 18 L. tank, så I skal godt nok sk.... en del hvis det ikke er nok til et par dage eller tre
/Gertsen
Ps. i egen båd er der toilet uden tank.

Kun en tåbe frygter ikke haven  
Kalde nr. XPB5991 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere