hjælpsomhed

Sikke lige nogle dejlige fora, idette tilfælde hobby, hvor jeg spø'r til en manual, til en drejebænk, straks er HansW der, med links, Bent Andersen byder også ind og så kommer Pahawi og meddeler at, han da har en på dansk, jeg må også låne den, selv om den er lidt skrøbelig og skal passes på. Er det ikke bare skønt ?.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo, I er nogle dejlige mennesker allesammen!!

Jeg har fulgt tråden om "Ispinden" Både billeder og tekst. Både af faglig interesse, men også fordi jeg selv overvejer noget lignende.
Jeg kontaktede så FWM som bor i den anden ende af kommunen, og spurgte om jeg måtte kikke forbi.

Tænk sig. Han så ud lige som jeg havde forstillet mig. Bortset fra at hans overalls er blå og ikke orange, som de fleste sejlere/offshore arbejdere!
Og oven i hatten er han en fantastisk flink mand. Der gik lidt mere end den halve time jeg havde afsat til besøget. Men det gjorde nu ikke noget :-)

Så til Flemming vil jeg bare sige tak for sidst, og du skal være velkommen til at kikke forbi og få en kølig ;-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....

"Så til Flemming vil jeg bare sige tak for sidst, og du skal være velkommen til at kikke forbi og få en kølig ;-) "

Jamen så siger jeg tak for budet, du er da også velkommen til at komme forbi igen


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis