Laminering af pyramide-figur

Hej,

Jeg søger en god ide til, hvordan jeg kan få pakket en pyramide-figur ind i plastik - ligesom hvis den var lamineret.

Figuren er ikke mere end 10 cm på hver led, og på den er klistret noget kollage.

Derfor vil jeg gerne have det pakket det ind i plastik - dels for at beskytte det, og for at holde sammen på det (og naturligvis være gennemsigtigt)

Jeg har prøvet med koldlaminering, men synes ikke rigtig, at det bliver pænt - og det er jo ikke rigtig til at køre igennem en lamineringsmaskine til varmlaminering :) At lakere det ser umiddelbart ikke så pænt ud.

Da jeg var barn kom der vist en slags gemmemsigtig krympeplast med et Anders And-blad, men jeg har ikke kunnet finde sådanne løsninger igen..

Har I nogle gode ideer til, hvordan jeg kan få det gjort - så det både er pænt, funktionelt - og til at have med at gøre :)

vh

Jakob
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med den folie, man kan bruge til at indbinde bøger med?

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Skrevet af Olling den 18-02-2009 11:20

Jeg søger en god ide til, hvordan jeg kan få pakket en pyramide-figur ind i plastik - ligesom hvis den var lamineret.

Hvad med at lakere den med f.eks. skibslak? Det kan man gøre så mange gange man vil, indtil laget af lak er så tykt som man vil have det, og det bliver flot blankt.

WS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis