Hvordan kopier man billeder ned på dvd

Jeg hagr problemer med at kopiere billeder ned på en DVD, men det virker fint på CD.
Mit styreprogram er xp.
Når jeg åbner en mappe med billeder, og vil sende dem til en CD, så virker det fint, og når man åbner CDen så ligger alle "filerne" som små billeder, og det er dejligt nemt, da det er til at se hvad der er på CDen.
Problemet er når jeg vil ligge dem på en DVD.
Når man går ind i billeder og vil sende dem til en disk, så kan man kun vælge cd, så jeg har prøvet med nero, men  så ligger de som ene af filer som man skal åbne hver i sær for at se det enkelte billed.
Jeg vil gerne have dem ned og ligge på DVDen lige som de gør på CDen.
Håber at der er nogen der kan hjælpe.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal omstille formatet i selve nero, men kan ikke huske lige hvor, for jeg har det ikke mere.

Sniffer  
Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, så kan du gøre følgene:

I Nero skal du lave en dvd-iso. Der kan du ligge hvad som helst.. Det fungere på samme måde som når du laver en cd..

I Nero skal du vælge dvd-fanen i New Complation og vælge dvd-rom(iso).

Der kan man oprette de mapper man ønsker..

kunne dit problem med visningen af billeder på dvd´en måske løses ved at vælge "vis store ikoner" i højrekliks fanen inde i mappen, hvis du forstår hvad jeg mener.. :-P

Ved brug af Nero-epress ved jeg ikke hvordan..
Du skal ikke lave en DVD iso.

Du skal blot brænde DVD'en med NEro, som du har gjort tidligere og - som billito skriver - vælge "vis store ikoner (eller filmstrip), når du åbner din DVD i stifinder.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis