honda rebel cmx 250 1987

hvis nogen kenden et sted her i DK hvor jeg kan købe reservedele til den, så vil jeg meget gerne høre fra jar står lige pt og mangler dele til udstødningen.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at hendvende dig til en Honda forhandler, en sådan skulle meget gerne kunne skaffe reservedele til din mc.
jeg har selvf haft snakket med nelleman om de kunde skaffe mig dele til den men nej
Skrevet af room510 den 18-02-2009 16:49
jeg har selvf haft snakket med nelleman om de kunde skaffe mig dele til den men nej
Nu ved jeg ikke lige hvem Nelleman er, men jeg ved at der er mere end en Honda forhandler bare her i Danmark, så der er ingen grund til at opgive bare fordi en melder fra. Det kan lige så godt skyldes hans dovenskab eller uvilje til at hjælpe dig.
Prøv at Google Honda forhandler DK, så får du nok et helt land fuld.

nelleman er den danske honda impotør af motorcykler. og der hvor jeg arbejder er vi honda forhandler så jeg søger en som har haft samme problem og fundet en kender som kender en som kender en som lige kan noget med dele til sådan en eller måske en som har nogen til ophug
Så tror jeg du i stedet skal søge med en anonce i G&G eller DBA. Der er ikke så mange mc ejere her på LDS, i alle de år jeg har været på her på LDS. har jeg kun kunnet registrere en 5-6 stykker ialt.
Ellers kan du Prøve her i england. Kursen er nogenlunde lav, og det er indenfor EU, så du skal ikke døje med moms og told.

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis