DVD-optager med harddisk

Er der nogen der ved hvad man skal gå efter når man skal have sådan en sag...

Jeg skal bare bruge den til stille og roligt hjemmebrug, optage film, serier m.m.

Men det er jo lige så stor en jungle som når jeg, computer-spasser, skal finde den rette PC

Den skal være så billig som muligt, men stadig kunne hva man skulle få brug for
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det vigtigste er at købe den i en autoriseret butik, hvor du kan få den repareret på garantien, når DVD-drevet ryger indenfor et års tid. Det er vores oplevelse, at harddisken kan klare hvad som helst, uanset mærke, men DVD'en er noget skod. Vi har to stående, som kan optage fint på HD, men ikke så meget som spille en alm. musik-CD, fordi mekanikken omkring laseren er noget billigt bras.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Forbrugerbladet Tænk anbefaler er Panasonic, Sony eller Pioneer. Deres test har konsentreret sig om funktionalitet, brugervenlighed og kvalitet af billed og lyd, men ikke om holdbarhed på længere sigt. Men det giver da et fingerpeg. Priser 2000-4000 kr
Vi har haft en Pioneer i 2½ år med 40 gb harddisk. Det er kram + 40 GB er altså nok til alle almindelige behov. Havde tidligere en Thomson - holdt i 15 mdr. noget værre bras. Jeg ville købe Pioneer igen eller Panasonic, som man heller ikke går forkert i byen med.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis