Ekkolog Fra NG 2410 01-06-2000 00:10 Hej...Jeg har et NASA TARGET ekkolod, mit problem er at den ikke viser dybden, mendisplayet bliver stående med et "E"Er der nogen som kender problemet, og eller har et forslag hvad der kan væregalt?De bedste hilsnerJR. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Fra NG Trådstarter 2410 01-06-2000 00:10 Har du efterset kablet til transduceren,hvis forbindelsen er iordenvil jeg tro at transduceren er færdig.Hilsen Hans.
Fra NG Trådstarter 2410 01-06-2000 00:11 Ifølge min manual, betyder det, at loddet ikke får noget ekko tilbage h.v.s.der er for dybt, men jeg har erfaret, at hvis der ikke er for meget "power"på batteriet forekommer dette "E" meget ofte. Jeg kan evt maile en scannetkopi af min manual ved lejl. du må da sende mig din adr.Med venlig hilsenHenrik
Fra NG Trådstarter 2410 01-06-2000 00:11 Hej Jeg havde et lign. problem sidste år med mit lod/log, og ifølge min manualskulle det også være pga, strømmangel, men der var maser af power påbatteriet og nettet var fint, så jeg afskrev instrumentet og ville så købenyt iår. I år viser det sig så at det er kontakten i panelet der er tæretop indefra, så det ikke kan ses. Nyt panel og vupti - lortet virker igen.MvhJens
Haller 12 3000 10-04-2008 22:32 Hej tråden her har godt nok et par år på bagen.Men jeg prøver alligevel mit problem er at jeg har et target log som bare viser 00,0 og ingen manual kan nogle hjælpe min jeg har fundet manualen på engelsk.men har ikke det helt store sprog øre eller øje MVH.Morten