Gmail

Jeg har instaleret Gmail : er der nogen som kan fortælle hvordan jeg får en kvitering for mine sendte mail,så jeg kan se de er blevet læst.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg ikke du kan fordi denne funktion bruges meget lidt.

Selv om du kunne slå funktionen til, er den vist uden egentlig betydning, da det kun er en opfordring du sender om at svare tilbage, når mailen læses. Langt de fleste modtagere har slået den funktion fra, så du alligevel ikke modtager noget når mail'en læses.

Selv har jeg et stykke tid kørt med en funktion, hvor jeg skulle acceptere at sende et svar tilbage (hvilket altid blev afvist) og jeg kunne godt se, at visse personer altid sendte denne opfordring med deres mails.

Ligeledes har jeg i det tidsrum altid bedt om at få en kvittering tilbage på de mails, som jeg sendte (ikke via GMail), men modtog aldrig nogen kvittering, selv om jeg ved, at disse mails var blevet læst.

Jeg ønsker ikke at nogen skal kunne kontrollere, hvornår og på hvilke tidspunkter, jeg sidder ved computeren, og heller ikke hvor længe jeg skal overveje et svar, så derfor er funktionen permanent slået fra for mit vedkommende og jeg gætter på at det samme gælder for de fleste andre, som jeg kommunikerer med.
Den funktion findes ikke i Gmail, men det er et af de største ønsker, når man kigger i deres forum.

Funktionen med, om den er læst, bliver dog ganske korrekt afvist af mange, men ønsket om en leveringsrapport er stort. Den giver dig ikke vished om, at mailen er blevet vist, men blot at den er kommet frem til modtagers postkasse.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis