ekspertråd drejebænk

Hvad mener eksperterne om denne Boxford ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Lynæs. Jeg ved ikke om jeg er ekspert men er dog smedesvend af guds nåde, jeg kan se du har fundet guld? Hvad vil du have mere? den har det hele, det eneste minus er (måske) den korte drejelængde.

Mvh Jørgen.

Hvad må sådan en koste ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hvad mener i om en Emco Maximat V10 og hvad må sådan en koste ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Lynæs, jeg troede du havde fundet en bænk? Eller er du blevet maskinhandler?
Anyway, med Boxforden og Maximaten ligger du præcis i "høj kvalitet i hobbystørrelse"-punktet, hvilket som regel betyder høje priser.
Har du ikke mulighed for at gå efter en større bænk? Der er efterspørgselen ikke så stor og priserne vel mere menneskelige.
Du kunne jo aktuelt søge på eBay for at se hvad tilsvarende maskiner gik til.
En Weiler måske...

Bent.
Annonce
Ja jeg mente også at ha' fundet den, men kvalitetsindtrykket var ikke godt nok i det lange løb, så jeg solgte den og leder nu efter noget bedre. Desuden har jeg fundet ud af at, det er ret sjovt at handle lidt.
Men en af de her skulle gerne være det helt rigtige. Jeg har ikke rigtigt plads til en større bænk.
Hvad mener du med dyr 6- 8-10-12000

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynæs.  Den er svær, hvad må den koste, det kommer jo an på om den er slidt meget, den ser rimelig pæn ud men billeder kan jo lyve, jeg vil tro at en fornuftig pris vil ligge i området 12-15,000 hvis den er velfungerende og uden fejl.
Hvis du skal have Emco så gå efter en Maximat Super 11 det er kræs, har selv tiltusket mig en for 3 mdr. siden, den blev byttet ud med en Myford super 7.
Mvh.Jørgen.
Nå Håndstad af guds nåde, det er vist en dyr maskine du har købt, det er mit behov nok ikke til , jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge.
måske dem begge 2, prøve dem lidt og så sælge den ene.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej.

Ser ud til at være en fin maskine på billedet.
Dog vil jeg også mene at drejelængden er lige i underkanten, men er der ikke plads til større så er den sikkert fin nok.
Skulle du få behov for større bænk, så skal du være velkommen til at låne min, kræver bare en udflugt til modsatten ende af det fynske område...

Mvh
Sømanden.
Jeg har en stor TOZ i fin stand, ihvertfald så længe jeg arbejder, ellers tak for tilbuddet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis