Fejl i lys på Golf II 86

Jeg døjer lidt med lyset på den kære gamle golf.
Det drejer sig om lyset foran. Når jeg trykker lyskontakten ind, lyser den blå lampe som indikerer "langt lys"
Det er jeg såmænd ligeglad med... men jeg har IKKE lang lys på!! Når jeg vipper med armen for at få langt lys på, forsvinder lyset næsten helt.
Jeg synes ikke rigtig at der er fejl ved det korte lys. Problemet er der kun når jeg prøver det lange...

Har fået at vide det måske kunne være kontakten den er gal med.

Nogen ideer?

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der er 3 ting der er sansynligt

lysrelæet
kontakten
en dårlig forbindelse

mest sansynligt en af de to første

Hej

Ingen lysrelæ på en GOLF             - Virker overhalingslyset i kontakten (husk tænding på)  ??? sansynlig fejl  -  op og nedblændingskontakten sidder sammen med afviserkontakten men kan skilles fra denne og købes separat og det nok der det halter .- prøv et lugte til den lugter den af brændt bakkelit er den helt sikkert defekt -

Hilsen Polobjørn 


"AUTOELEKTRIKEREN"
som polobjørn også skriver, så er det med stor sikkerhed kontaktsættet i din arm, der er slidt ned, jeg har samme problem på min g2 specielt om morgenen(eller når bilen har stået i længere tid) men lidt massage/motion med armen så kommer det lange lys igen, og fortsætter med at virke resten af tiden bilen er i brug.

men armen skal skiftes i min, både for lys og for visker da begge er slidt ned

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hmmm... motion? Den har da jævnligt fået motion de sidste 23 år...
Men så kan jeg selvfølgelig også få sat rattet ordentligt på igen! Den har siddet "lidt til venstre" siden jeg skiftede viskerarmen

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis