Fejl i Relæ

Har et problem med min 405mi16/88 da den ved +5000rpm blinker med hele lysshowet altså samtlige lygter kabine lys og instrumentbræt...

er der nogen der har en ide til hvilket relæ der er futtet af eller hvad ellers det kunne skyldes?

Det jo lidt træls her de mørke vinter morgener at køre rundt og ligne et diskotek tirsdag morgen Kl. 06:15

Håber der er nogen der kan hjælpe.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det lyder nu ikke som et relæ
nærmere en dårlig forbindelse eller overgang i en stelledning
kan være svær at finde , men der er ikke andet for end at gå slavisk frem og kontrolere alle samlinger og ledninger der hvor der er risiko for at de kan skrabe mod noget
Tjo det er da en mulighed at der er en dårlig forbindelse et eller andet sted, Men!,,, når jeg drejer lys kontakten så der kommer lys i instrumentbrættet er der ingen fejl at spore uanset hvor mange rpm jeg gir.
men jo, jeg bliver nok desværre nødtil at nærstudere nogle diagrammer øv øv. skriv endelig hvis du/i har en ide. :-)

og tak for svaret forresten :-)
Har du koerelys paa den?

Da jeg havde en 405'er sad koerelysrelaerne i en kasse paa venstre forskaerm (i motorrummet), saa proev at checke dem (og ikke mindst de kabelsko der gaar ind til releaerne).

/Hideout

Jeps der er køre lys på den, tak for tippet, det vil jeg kigge nærmere på :-)
melder lige tilbage så snart jeg finder fejlen, kan jo være der er nogen derude der osse har samme problem der håber på en løsning ;-P
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis