Gulv i værksted

Hej Allesammen.

Står og skal til at hakke det gamle og meget dårlige gulv op i mit værksted og støbe nyt. Da det gamle er hult neden under og der er lidt rotte aktivitet dernede, så min rottefænger siger det vil være det klogeste

Det er jo intet problem at hakke det gamle op, men hvad fremgangsmåde skal jeg så bruge når jeg vil støbe det nye? Skal der armaringsnet i eller kan jeg undvære dette?
Havde tænkt mig det færdige gulv bare skal males med noget gulvmaling som afslutning, så ingen fliser eller noget.

Håber der er nogen der vil hjælpe lidt.

Mvh
Philip
Hej Allesammen. Står og skal til at hakke det... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvad koster sådan et gulv ca. ?
har nemlig 120kvm gulv der ikke har det for godt.
det er et værksteds gulv.

 do it youselv

Okay, en fejl der er kommet ved "opdatering" at signaturer ikke virker længere.

Mener bare ½ år er da langt tid at vente på at få udviklerne til at rette sådan en lille fejl.

Håber da ikke de betaler penge for at benytte dette board.
På ½ år er der jo en rivende udvikling på mange andre boards, som endda er opensource.


LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg tror ikke, at du umiddelbart kan sammenligne dette forum med ret mange andre, idet mængderne af data her er voldsomt store.

Med venlig hilsen
ktm

 

Nu snakker jeg jo om et bug med signatur...

Burde folkene bag forummet da kunne rette uden de store problemer.
Helt ærligt ½ år for at få udbedret et lille bug på deres software....;-)

Hej Koluda

Det med signaturen er jo bare som forskellen på kjøwenhavnere (dem på den anden side bæltet) og os i hovedlandet.

Vi kan bare det der 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hej thejdh

Husk at dit gulv skal deles op i arealer på ca 30 m2, så du undgår svindrevner, så rionet skal også deles op.

Brug specielle skinner beregnet til dette (kan ikke huske hvad de hedder) som støbes fast i færdig gulvhøjde med beton i punkter, en dag eller 2 før det endelige gulv støbes, og disse kan så anvendes til at rette gulvet af efter.

Hvis du vælger at få beton fra betonværk, kan det bestilles med stålfibre i så du undgår rionet, og det kan så fåes som selvnivellerende flydebeton (jeg ved dog ikke om dette produkt kan fåes med stålfibre i?).
Det kan ikke svare sig og blande det selv alt det beton i skal bruge til det projekt. Med mindre du har det hele undtagen cement. Vi støbt 90 kvm2 det kunne lige være på en bil og kostede for et par år siden 11000 kr i beton leveret lørdag formiddag 4 mand i 1,5 time så var det støbt og det holder den dag i dag uden net og i et stykke, det bliver endda brugt til hestestald. Så tror i skal passe på ikke og skyde alt for højt med det der med net og andre ting. Det er kun et værksted.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også