Gendannelse af slettede filer

Hej, er der nogen der kender til et program til gendannelse af slettede filer?

Det handler om et kamera kort, som desværre er blevet formateret via kameraet. Er det korrekt at det er muligt at gendanne det?
Er der nogen der kender et gratisprogram, eller skal der betales.


 

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hejsa,  du kan prøve et der hedder filescavenger, det har før virket for mig dog på en harddisk.

 

Hilsen Morten

Hvis det ikke nødvendigvis skal være lige her og nu, kan du holde øje med GiveawayOfTheDay, der kommer med jævne mellemrum et program, der hedder MultiStage Recovery, som angiveligt skulle kunde redde det meste, hvis det overhovedet kan reddes.

De programmer, der lægges ud på sitet, er nogle, der normalt skal betales for, men som er til gratis download i ét døgn (skal installeres og aktiveres indenfor de 24 timer), og herefter fungerer som havde man købt dem.

Du kan bede om at få en mail hver dag, når der kommer nyt på (kl. ca. 10), aå du ikke misser det.

Jeg har ikke selv haft brug for programmet, men det ser meget fornudtigt ud.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Jeg prøvede et program her i går, som fandt en masse slettede filer, men da det var gratisversionen kunne jeg ikke få dem gemt :(
Det program du snakker om faaborg, er det gratis?
Albino: Så er det programmet som det er i den betalte version? Bare i de 24 timer?


 

Gross:

Hvis bare det bliver installeret og aktiveret, mens 'tilbuddet' gælder, er der ingen begrænsninger på, heller ikke efter de 24 timer. Eneste forskel er, at der ikke er support, og at det kun må bruges privat.

Det kan dog anbefales at læse de kommentarer, brugerne er kommet med på download-siden. Ikke alt er guld derinde, selvom det er gratis.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Jeg har program, der kan gøre det.

Du er velkommen til at sende kortet til mig med frankeret svarkuvert. Så skal jeg nok smide det på en CD til dig.

Det er dog vigtigt, at du IKKE tager flere billeder med kortet, eller på anden måde ændrer filerne derpå.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Jeg vil prøve at snakke med hende der ejer kortet om det.

Det er nemlig sådan at hun har mistet billeder fra hele dette skoleår, da hun ved et uheld kom til at formatere det. Og sidenhen har hun endda taget et par billeder med det?

Så det ser en smule kritisk ud. Desværre.


 

[ Indlæg slettet ]

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hvilken skal jeg vælge?


 

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis