Fjernstart af toyota Carina E 1996

Hej

Jeg er ved at montere fjernstart på min toyota, men jeg kan ikke få den til at holde igang, jeg har snakket med et toyota værksted, de siger at det er pga. startspærren, og at man ikke kan koble det til uden at nøglen sidder i, er der nogen der ved om man kan og hvordan man kan kører det uden om startspærren?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Hej Jeg er ved at montere fjernstart på min... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Heej

Du skal tilslutte purple voltage sensing indput til et af de nævnte steder.

Du skal også tilslutte orange brake pedal indput til det nævnte sted

Disse to ledninger skal ubetinget tilsluttest før det hele kan fungere

Hilsen Polobjørn  


"AUTOELEKTRIKEREN"

Hej

I din vejledning staå der

generator ladelampe  -  Indsprøjtningsdyse -hvor det er nødvendigt med en direkte tilslutning.

Eller hvis den er tilgængelig på din bil kan man bare sno den rundt om centerledningen fra tændspolen - men den er mange gange ikke tilgænglig på Toyota (er inde i strømfordeleren

Det er den forbindelse der fortæller om motoren er i gang

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
vil det sige at jeg skal ha fundet ledningen der viser batteri i indstrumentbrættet? er det generator ladelampen?

Ja men du behøver ikke at rode i instrumentbrædt - den samme ledning er i stikket ude på generatoren

Tag stikket af generatoren - tilslut tændingen - brug igen din prøvelampe med den ene side til stel - find så den ledning hvor din lampe gløder lidt (måske ) men tænder din ladelampe inde i bilen  -  det er den du skal bruge-

Hilsen Polobjørn 


"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Okay super det vil jeg lige prøve i morgen.
Hej.

Ude i stikket er der 3 ledninger, prøvelampen lyser i dem alle, men der er en hvor der kommer meget svagt lys i batteri symbolet i instrumentbrættet, når jeg så kobler den til der så kan den stadig ikke holde igang, og når jeg drejer om på "on" med nøglen prøver den igen at tænde selvom at den er igang.

har du en idé til hvad jeg har gjort forkert eller mangler at gøre?

Hej

Har du tilsluttet alle de ledninger der er i diagrammet inc. den yellow wire til starter kill relæ  ?

og monteret dette relæ  ???? 

Den ledning der får batterilampen til at tænde er den rigtige.

Har du tilsluttet alle de ledninger der skal have + over nøglen ???

Hilsen Polobjørn  


"AUTOELEKTRIKEREN"
ja det mener jeg at jeg har, men jeg må nok hellere gå det hele igennem igen. ja den gule er tilsluttet kill relæ.
mener også at de er tilsluttet alle de ledninger som skal have + over nøglen, men jeg går lige det hele igennem igen og så vender jeg tilbage..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis