Teknisk problem i Citroen C4 Picasso 2008

Hej
Har for ca 5 mdr siden købt en fabriks ny C4 Picasso 1,6 Diesel som jeg er meget glad for.
Har dog fået et problem som jeg prøver at fremlægge her.
C4 Picasso har i tilknytning med de bagerste luftdyser(bagsæde passagerer) en blæser tilknyttet som kan justeres af de bagved siddende passagerer. Har for nylig konstateret at denne ikke virker længere så jeg har naturligvis kontaktet forhandleren som har set på den og konstateret at fejlen skyldes en forkert monteret Parrot telefon tilslutning. Han udbedrede fejlen og glad kørte jeg hjem da blæseren virkede perfekt da jeg forlod forhandleren. Nu,48 timer efter, erfarer jeg at den ikke virker længere så det formegentlig alligevel ikke har været Parrot mobil tilslutningen som er problemet. Har endnu engang kontaktet forhandleren som naturligvis atter vil se på problemet men jeg tror at de er i vildrede derfor prøver jeg denne vej om nogen skulle have de vise sten eller haft samme problem eller noget der ligner. Forøvrigt er Parrot mobil tilslutningen ikke udført af Citroen men af et firma som lever af at montere telefoner i bla.a Taxaer. Dette er ingen kritik af nogen af de implicerede da alle prøver at hjælpe mig med problemet.

Venlig hilsen
Fritz
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
tror også det er din parrot der gør det. havde en citroen c5 II hvor jeg fik mont parrot, også virket mit speedometer ikke,
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis