autocamper/transportkasse

Hej er der nogen der har erfaring med at bygge en autocamper på et varevogns chassi (ikke ombygning af en kassevogn) jeg tænker lidt ligesom de der kasser der sidder på mange fragt biler det er sådanne nogle sandwich vægge der er isoleret og enten med glasfiber eller alu skal, men hvor køber man disse sandwich plader og alu profiler til at sætte det sammen.
Lars.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville høre på en karosserifabrik.
Prøv at google "Karosserifabrik", så kommer der mange muligheder.
På Asnæs Karosserifabrik er de meget imødekommende, men ved ikke om de gør i de ønskede plader.
Lyder som en spændende ide!.

Med venlig hilsen
ktm

 

Tak for svarene jeg har været rundt hos de fleste vognopbyggere og de vil meget gerne bygge mig en standart kasse (fragtkasse) men en sådan koster omkring 50000kr og så er den jo ikke som jeg vil have de fleste er helt åbne bagi og jeg vil også gerne have alkove over kabinen og en campingvogn jo ideen er god nok men så er man låst af designet af den og jeg har set flere der har monteret en campingvogn på ladet men det var ikke lige sådan jeg havde tænkt det skulle se ud hvis jeg skal bruge mange timer på det. jeg har også tænkt på at besøge den der campingvogns ophug der skulle ligge ved kalundborg nogen der har været der ?. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis