Udgravning til gulvvarme

Hej.

Da vi skal til at grave vores bryggers ud, så der kan komme gulvvarme i det, har jeg lige et spørgsmål. Huset er fra '72. Hvor tæt må jeg grave på hhv. ydersoklen og indervægene? - Man kan vel risikere at noget skrider sammen??
Hej. Da vi skal til at grave vores bryggers ud... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er jeg helt klar over alle ulemperne ved at handle i jem og fix - det ligger 7 km. væk og de mængder jeg skal bruge kan ligge på en trailer så for mig er det ikke et problem. Det er klart at hvis den nærmeste jem og fix ligger 30 km. væk og det skal transporteres bag i en Lupo så skal transporten regnes med. Det var nu et anerkendt mærke de havde i jem og fix men kan ikke lige huske navnet.

Det endte nemlig med at jeg gik i den lokale Bygma og pressede prisen med annoncen fra jem og fix. Først sagde de at de ikke ville sælge det så billigt men da jeg var på vej ud af døren accepterede de alligevel og jeg fik dem faktisk til at levere det sammen med et par rionet, kantisolering og lecanødder. Sådan må man jo forhandle sig frem på det frie marked hvor det for tiden er kunden der kan presse prisen i bund... :-)

Venlig hilsen Emil
Hvor er det dejligt at høre som kunde, nu har man også haft lidt for nem adgang til pengene, specielt fra os private  i den branche de sidste par år
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis