UV myggefælde

Nogle som ved hvor man kan købe en UV myggefælde? Dem hvor de bliver svitset. Eller eventuelt andet som kan komme de irriterende husmyg til livs!

:)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror jeg købte mine hos onkel harald. De plejer at blive sat frem i foråret.
Ved ikke om det lige er MYG jeg fanger flest af, men der plejer at være en god mængde småfluer og flyvekryb der kommer derhen, mange af dem ligner myg. Jeg havde også for nogle år siden "åbent hus" og satte et par af disse lamper op i gangen for at lokke myggene ud af soveværelset. Det hjalp lidt, ikke 100% effektivt, men bedre end ingenting.

Kan man udholde lugten og har man pladsen, kan man med fordel istedet plante citrontræer eller citron melise i omegnen af vinduer og døre, DET er nemlig effektivt.
Man kan bare ikke have vinduer eller døre stående åben samtidig med at man har disse "fælder" tændt, uden at have noget myggenet for åbningen, idet lyset fra lampen tiltrækker myriader af disse flyvende kreaturer. Især er stor, fede natsværmere meget interesserede og det giver altså larm og ulidelig stank, når de grilles på de elektriske tråde, æv!!
Holder man rummet barikaderet for yderligere invasion, synes jeg de er rigtig gode.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis