Sort masonit i 3mm ?

Hej.

Jeg leder efter 3mm masonit (staves det sådan?) med en sort blank side.

Silvan og Stark har det som standard med en hvid side til 120-140Kr pr plade, men de kan ikke oplyse mig om hvorvidt en tilsvarende plade findes i sort.

Jo, - jeg kan selvfølgelig male den, men malingen ville blive dyrere end pladen og sikkert med en dårligere finish.

Jeg bor i Århus.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Troels
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Troels

Stark, de kan skaffe det enten igennen DLH eller hos Rissfort i Brabrand. Ta et smut ud til Stark i Brabrand, de kan godt skaffe det.

Brian
Tak for det hurtige svar

Ja Stark kan måske skaffe det, men fragtprisen bliver langt højere end pladens pris.

Jeg var så naiv at jeg håbede, at min plade kunne fragtes sammen med alt det andet de får leveret :-)

Nå, men jagten fortsætter.

Troels
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Opdatering: Et hurtigt ring til Rissfort (flinke folk i øvrigt) og jeg fik et link til KronoWiss: http://www.kronoswiss.com/eng/index.htm

Det er et fantastisk firma. De har vist alt.

Sort masonit er her: http://www.kronoswiss.com/eng/products/lackline/index.htm

Rissfort tager 226+moms for 2800x2070mm .... det er altså små 6m2 plade. ca 50Kr/m2.

Som privat kan jeg ikke handle hos Rissfort, men man må vist godt afhente varene selv. Ergo ingen fragt-omkostninger, - så vidt jeg har forstået.

Spørgsmålet er så hvad Stark/Silvan osv skal ha for at overføre penge fra mig til Rissfort :-)

Troels
Du går ned til Stark og betaler den pris de skal have, derefter får du en rekvision udstedt til Rissfort, så kan du selv hente den, nemmere kan det ikke blive :-)
Nu ved jeg ikke hvor i Århus du bor, men du kan betale i alle Stark i hele Århus.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også