Rustfri skruer og bolte

Hvor køber man, uden at blive plukket, rustfri skruer og bolte. Jeg prøver at finde et sortiment med de gængse størrelser man bruger i en sejlbåd.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hvor køber man, uden at blive plukket, rustfri... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Problemet er bare, at Biltema har butikker i Aalborg og Næstved, og de sælger ikke på postordre, så vidt vi kan se, så der skal dæleme købes mange rustfrie bolte for at en tur fra Fyn, hvor GOM bor, til enten Sjælland eller Nordjylland, kan betale sig.

Måske vi skulle lave en indkøbsforening, som tager i Biltema, Tempo, Holbæk Bådcenter, Hellers, MMC osv. ind imellem, alt efter hvor der nu er tilbud på de gode ting, og så får det sendt rundt til dem, der har bestilt noget, køber betaler naturligvis portoen, men vi sparer ekspeditionsgebyr...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Er der nogen som har checket mit link ovenfor ud?
ja.. jeg kunne ikke finde priser.?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

grandoldman: Prisudregning her: http://www.rustfri-skruer.dk/?action=betingelser og deciderede priser: http://www.rustfri-skruer.dk/?action=findprodukt&menu=vis&titel=M%F8trik%206-kant&varer=online&gid=4&vid=34&pid=146

Fra forsiden klik på online varer > skruer osv. nå du er fremme ved noget er der en kolonne benævnt pris.
Annonce
Jeg konstaterede her i det "Biltema-løse" Nordsjælland, at den nye afdeling af Bauhaus i Hillerød (som jeg som skæmt kalder for Ullerød Lufthavn) har et ret stort sortiment af rustfrie skruer, også i den syrefaste kvalitet. Check selv priserne!

Hans-Henrik - Beason31 D404 "Dancing Wave" Lynæs

"Hav part i gode skibe eller slet ingen. Hold altid dit skib i god stand, og du vil få gode mænd med dig. Hav skibet klar tidligt på sommeren og rejs kun i den bedste sommertid. Hav altid solide grejer på dit skib og bliv aldrig for længe på havet om høsten, hvis du kan undgå det. Agt vel på alle disse ting, så skal det nok gå dig vel med Guds hjælp"

(Citat fra Konungs Skuggsjá, Kongespejlet, norsk bog om leveregler formet som samtale mellem far og søn. Ca. 1260)

Goddag.

Du kan bare skrive til mig hvad du mangler så får du en god pris

Udvalget finder du på bolte.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis