Jeg tænder lige en advarselslampe!!!!

Jeg har været forsikret i det tyske forsikringsselskab
http://www.baadforsikring.dk/ med min tidligere båd, men jeg opsagde forsikringen, pga at jeg købte ny båd og så forsikrede den nye i mit danske forsikringsselskab.
MEN baadforsikring.dk ville ikke tilbagebetale mine penge!!
Jeg fik af vide af den danske konsulent at jeg ikke havde betalt - trods jeg havde fået tilsendt policebevis fra dem og kunne dokumentere, med hjælp af banken, at pengene var indsat på deres konto!!
Efter mange opkald og mails, som ikke blev besvaret, eller han lagde røret på, kontaktede jeg det tyske hovedkontor direkte. Første gang informerede de mig om at de havede pengene og blot manglede mit kontonr. Det sendte jeg samme dag på mail, som de besvarede med et "OK vi overfører".
Så langt så godt...
men nej, der kom ingen penge og jeg måtte ringe igen - nu havde de aldrig set mine penge..!! Forvirret JA!
Efter næsten et års kamp måtte jeg informere dem om at jeg ville sætte en advokat på sagen. Og så havde de pludselig pengene og de blev overført til min konto!!!
Godt jeg ikke fik brug for forsikringen - hvis båden blev stjålet, brændte el. lign. så tror jeg aldrig jeg ville få en erstatning..