Pas på baadforsikring.dk

Jeg tænder lige en advarselslampe!!!!

Jeg har været forsikret i det tyske forsikringsselskab http://www.baadforsikring.dk/ med min tidligere båd, men jeg opsagde forsikringen, pga at jeg købte ny båd og så forsikrede den nye i mit danske forsikringsselskab.
MEN baadforsikring.dk ville ikke tilbagebetale mine penge!!
Jeg fik af vide af den danske konsulent at jeg ikke havde betalt - trods jeg havde fået tilsendt policebevis fra dem og kunne dokumentere, med hjælp af banken, at pengene var indsat på deres konto!!
Efter mange opkald og mails, som ikke blev besvaret, eller han lagde røret på, kontaktede jeg det tyske hovedkontor direkte. Første gang informerede de mig om at de havede pengene og blot manglede mit kontonr. Det sendte jeg samme dag på mail, som de besvarede med et "OK vi overfører".
Så langt så godt...
men nej, der kom ingen penge og jeg måtte ringe igen - nu havde de aldrig set mine penge..!! Forvirret JA!

Efter næsten et års kamp måtte jeg informere dem om at jeg ville sætte en advokat på sagen. Og så havde de pludselig pengene og de blev overført til min konto!!!

Godt jeg ikke fik brug for forsikringen - hvis båden blev stjålet, brændte el. lign. så tror jeg aldrig jeg ville få en erstatning..

Jeg tænder lige en advarselslampe!!!! Jeg har... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har også prøvd bådforsikring. Jo alt var iorden når det gjaldt forsikringsbeløp og betaling av dette. Fikk også flott bevis. Men det manglet info om hva man skulle gjøre hvis uhellet var ute. Sendte email og ringte, men fikk aldri et ordentlig svar.Det eneste jeg fikk var ny regning året efter. Jeg syntes at det var for dårlig at de ikke kunne svare meg, så jeg svarte med samme måte som de gjorde.....

JSØ: jeg veit ikke om du har tenkt på det, men hvordan skal du kontakte dem, hvis uhellet er ute??

Fair Winds

Halvor Beck-Berge
jeg vil vel kontakte dem som den uheldige ejer af en Bayliner i Horsens havn gjorde.

http://press-picture.dk/main.php?g2_itemId=234
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis