Knowledge base

Kunne vi ikke få en knowledge base her på siden? Tænkte, ser ud som om der kommer mange spørgsmål igen og igen.. De kan vel lige så godt blive arkiveret så man kan gå derind og kigge på et emne? (Beklager hvis dette emne har været oppe at vende, eller gud forbyde det - sådan en findes og jeg er blind :)) - Matt

<p>"<strong>DIY or DIE!</strong>"</p>
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er der jo på den måde, at man kan bruge søgemekanismen, selv om det måske ikke lige giver pote ved første forsøg.

Jeg tror nok jeg ved, hvad du efterlyser, men erkender også at det ville være en koloenorm opgave at sortere i den ufattelige mængder informationer der ligger her, produceret af 17492 brugere her kl. 17.15 iflg tælleren:)

Der er en fin mulighed for at skabe en masse illustrative vejledninger i Galleriet, hvis ellers man kunne tage sig sammen. Det skulle nok omgøres lidt, for at virke optimalt, så der kan være langt flere billeder i hver tråd. Se f.eks. Gerts beskrivelse af opstillingen af ispind. Efter min mening et glimrende eksempel på noget, hvoraf man kan kloges, især hvis vi får resultaterne hen ad vejen gerne over flere år.

Jeg tror AllanE er obs på sagen, men ting tager som bekendt tid, og overflytningen til nyt materiel har vist været en større omgang end forventet.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis