Tråden er låst

K: Transportbånd

Hej LDS'ere...

Jeg søger et transportbånd til transport af jord i forbindelse med udgravning af min kælder. Så er der nogen der vil sælge et sådanne til fornuftige penge er jeg meget int.

Mvh

Lasse Kristensen
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har da et stående, men transporten bli'r jo til noget fra Tommerup til dig.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
hvor langt skal det være

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det skal kunne fragte jord op fra en kælder. Der er 150 cm fra gulv til vindue, som det skal ud igennem og det skulle gerne kunne nå ud i en trillebør udenfor. Så hvis det er 30 graders hældning giver det en længde på 4-5 meter. som jeg lige regner det ud :-)
dem jeg har er noget længere og kan nok ikke gå gennem et normalt kældervindue.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
hvor stor er den mindste mulige da??
Hej

Jeg kunne godt være interesseret i at købe et transport bånd. Hvis du stadigvæk har et sådan vil jeg meget gerne høre om det kan benyttes til transport af jord og mindre stykker beton?
Hvad skal det koste?
http://picasaweb.google.dk/erikbill...7370549442   

Du kan se nogle af dem her, du er velkommen til at komme og se og gi' et bud, jeg vil ikke bruge tid til at besvare en hel masse spørgsmål.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af asger_ls på 31 okt 2009 16:04
Hej

Jeg kunne godt være interesseret i at købe et transport bånd. Hvis du stadigvæk har et sådan vil jeg meget gerne høre om det kan benyttes til transport af jord og mindre stykker beton?
Hvad skal det koste?

Tror ikke det er så velegnet til sådan formål, men alt efter hvor længe du skal bruge det, ville det måske være bedre bare at leje et transportbånd vi har selv et 3.3m fra soroto, og det er altså alle pengene værd.
Hvordan f..... kan du påstå det ikke er velegnet, der er vel tyve stk, som har transporteret ler i større eller mindre klumper i årevis. Venligst lidt seriøsitet. Jeg er iøvrigt ikke specielt int. i at sælge nogen af dem.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis