Tråden er låst

K: Transportbånd

Hej LDS'ere...

Jeg søger et transportbånd til transport af jord i forbindelse med udgravning af min kælder. Så er der nogen der vil sælge et sådanne til fornuftige penge er jeg meget int.

Mvh

Lasse Kristensen
Hej LDS'ere... Jeg søger et transportbånd til... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg må erkende jeg ikke har set alle 188 billeder igennem, men det er da rimelige storetransbånd vi snakker om på de billeder, så forventede ikke at han ville slæbe rundt på sådan et stort bånd i baghaven, hvis der skulle flyttes lidt jord.

Men har du dem også i mindre udgaver, så er det nok mere optimalt til formålet.
Jeg har ingen anelse om, hvordan manden vil anvende et bånd, kan du se noget om det, jeg kan ikke. Men jeg ville da nok selv forsøge at leje et, med mindre det er en fast installation, hvilket historien ikke melder noget om.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Alle

Det skal gerne være 4-8 m langt. Jeg skal have transporteret jord og små stykker ( maks ½-1 kg.) beton op fra en kælder. Det skal ikke benyttes til at flytte jord i haven...den har jeg klaret med trillebør allerede, Puuhaa :-)

Jeg vil være meget interesseret i at købe hurtigst muligt.

mvh og tak for indlæg

Asger
du skal nok finde noget i nærheden af din bopæl, det koster at få sådan noget transporteret

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
hvis du har mål, skal jeg kikke efter

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynes

Du skal have stor tak for hjælpen. Båndet må gerne være mellem 5 og 8 m langt. - jeg må hugge ud i beton/fjerne vindue hvis den bliver for høj eller bred. Længden er det vigtigste og helst skal det jo gerne kunne vælte direkte ned i en container eller hvad jeg finder mest praktisk. Ellers skal jeg jo løfte det en gang til...dovenskab længe leve.

Endnu engang tak for hjælpen.

mvh

Asger

  jeg har dette her, lgd. ca. 7.3m båndbredde 0.5m pris 1500 + moms

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynes

Det ser helt fint ud ! Jeg formoder at det kører og at det er i nogenlunde ok stand.

Hvornår kan jeg afhente det? Hvor i landet bor du?

mvh

asger
tommerup i den normale arbejdstid, det fungerer fint

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis