FINDERLISTE DER LØBER RUST AF

hej venner er det nogen der har erfaring ang en tyk sort gummi fenderliste der er boltet på en EJVIND 25 DER LØBER RUST NED AF SIDEN PÅ SKIBET HAR PRØVET ALT MUGLIGT OG HÆLDE NED LIGE FRA KLAR TEXTYL TIL VASELINEOLIE OG PRØVET AT SIGLE DEN MED SIKA FLEX INTET HJÆLPER DET .ER NÆSTEN KOMPLET UMUGLIG AT AFMONTERE DA DER ER EN SKINNE INDE I SELVE FINDERLISTEN .
HÅBER DER ER NOGEN DER KAN VED NOGET OM PROBLEMET.MVH MØJSI 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja det er da rigtigt at der er en galvaniseret stålprofil i din fender liste, og da det er mange år siden den blev monteret er den nok ved at ruste op. Det kan ikke være boltene, for der blev sat rustfrie stålbolte i.

Og ja den kan være meget svær at afmontere, da den blev monteret inden der blev sat aptering i bådene. Og den eneste mulighed du har for at stoppe rust løberiet, er at afmontere fenderlisten og sætte en ny galvaniseret eller endnu bedre en rustfri stål profil i gummifenderen. Men så skal du ind under dækket for boltene sidder lige under dækkert, ca. 2,5 cm. nede.

V.h.  Håndværkeren

Det ville da være rart at vide om du kunne bruge mit svar til noget
ja hej håndværker jeg har da haft computer froblemer men det svar er da 100% rigtigt men hvis jeg afmontere finderlisten kanden ikke passe i bolt hullerne i skinnen i fenderlisten det er en næsten umuglig opgave så er det nok bedre med en smugle løbe rust men tak for svarret .mvh møjsi

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis