fjernelse af camping vogn

da der nok føler en gamle campingvogn med det hus jeg er ved og købe. ville jeg lige høre hvordan man kommer af med den.

den står omme i haven ude vinduer godt grøn af alger. den er uden papir og plader. så det er bare affald.
findes der nogen steder man kan aflevere den gratis. tror nemlig nok den kan køre derfra. ?

ville lige høre inden jeg finder motorsaven frem og nedlæggger den og køre på genbrugs pladsen med den. for gider sku ikke ha sådan en monstre til og stå i haven

 do it youselv

da der nok føler en gamle campingvogn med det hus... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hej så må jeg heller komme med lidt indput.
som ktm er inde på er ejendommen købt som den forfindes med bl.a camping vogn. og en masse affald. sælger havde ingen mulighed for og fjerne noget af det. men prisen er også derefter. så nu skal jeg bare ha den afsat. har ikke lige nogen billeder men det er en ældre monza der mangler flere af ruderne. men kan udminbart køres derfra
ejendommen ligger i 9510 arden. prøv og skriv hvad du havde i tankerne. er i viby hver dag.

den er dexværre ikke af alu :D

 do it youselv

Tag den store hammer og slå inventaret til pindebrænde, pil metaldele ud sammen med køleskabet og på genbrugen med det.
Start du motorsaven først som sidst og få karrossen skildt at, så du kan køre det på genbrugen i lyftbare, "trailerrette" størrelser. Siderne yderst er med stor sandsynlighed lavet af meget tynd aluminium, som motorsaven snildt æder. Du kan nok ikke lave kunstudskæring med den kæde efterfølgende.
Chassisrammen kan du så køre på jernpladsen.
I dag får du ikke en bønne for noget af skramlet.
Du får ikke nogen til at modtage vognen samlet, uden at skulle af med store penge.
Du kan jo håbe på at lynet slår ned i den! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

det bliver sidste udvej med motorsaven. vil helst finde en der vil ha den samlet. har måske en polak der vil hente den. de kan jo bruge hvad som helst :D ellers får den motorsaven når jeg engang får tid. ellers skriv hvis nogen kan bruge den

 do it youselv

OK, så dur det nok ikke. Jeg ved at PN Skrot ude i Torrild har aftaget et par gamle skrotbare campingvogne, så der kunne være en mulighed, men det er da vist lige langt nok at køre med den. Prøv at spørge et par af de lokale skrothandlere i området om ikke de vil have den. Det er ikke sikkert at de vil give penge for den, men det kan være de godt vil aftage den for at få den. Så beklager ktm, men du har altså ikke ret. Gamle reservedele til campingvogne er der altså nogen der handler i. Det er typisk lygter, ovenlysvinduer/tagluger, vinduer, komfurer, vandhaner osv. de genbruger. Evt. kan du jo også besøge nogen af de lokale campingvognsforhandlere og campingpladser og høre hvor de gør af skrotbare vogne.
ok det er en mulighed. men nu prøver jeg lige ham polaken om han vil ha den. ellers må jeg ringe rundt og høre ad om der er nogen der vil aftage den. og køre til pn skrot er til og overskue køre alligevel mellem huset hvor den står og viby hver dag og skulle jeg så køre til odder var til og klare hvis det er den eneste mulighed. men nu må jeg se. men jeg siger tak for hjælpen

 do it youselv

Annonce
nåja, så kan du jo tage et par liter fyringsolie med når du alligevel skal tilbage - har en ekstra 25 liters dunk du kan bruge.
(skal af med det skidt alligevel...)
campingvogn kan den ikke bruges som hønsehus.???
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også