fjernelse af camping vogn

da der nok føler en gamle campingvogn med det hus jeg er ved og købe. ville jeg lige høre hvordan man kommer af med den.

den står omme i haven ude vinduer godt grøn af alger. den er uden papir og plader. så det er bare affald.
findes der nogen steder man kan aflevere den gratis. tror nemlig nok den kan køre derfra. ?

ville lige høre inden jeg finder motorsaven frem og nedlæggger den og køre på genbrugs pladsen med den. for gider sku ikke ha sådan en monstre til og stå i haven

 do it youselv

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det jeg har undersøgt omkring bortskaffelse af campingvogne, siger at det er noget ged. Ophuggeren vil have minimum 1500 for at tage imod den og genbrugen vil slet ikke vide af den.
Jeg har sat mig ind i materien, fordi min nabo har sådan 2 ådsler stående til megen ærgrelse for de øvrige på vejen boende og ville tilbyde at fjerne dem, men ikke til den pris.
Hvad med at lade nogle børn lege med tændstikker i den? Sorry.
Vejen frem er nok den med motorsaven, men du skal jo sortere lortet, hvorefter karrossen kan gå på genbrugen i små sorterede stykker og undervognen kan gå til huggeren, men ikke til nogen særlig høj kilopris længere! :(

Med venlig hilsen
ktm

 

ja det var også lidt det jeg var kommet frem til for har søgt lidt på nettet. utroligt der ikke findes en ordning lige som med biler. ikke at man nørvendigvis får penge for den. men bare man kan komme af med den. tror der står mange gamle lig rundt omkring. som bare står og sviner naturen

 do it youselv

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg så en udsendelse med de der Brainiacs. De fik en campingvugn til at forsvinde helt og aldeles... ;-)

Men jeg tror sq generelt det er et problem med de gamle vogne. Se bare i dba, hvor mange gamle lig der bortgives hver uge!

Prøv om du kan få sælger til at give lidt til at hjælpe med oprydningen.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
En campingvogn er jo ikke en del af en hushandel  Så brug den til at handle med ;-)

Når det er sagt, er det vel bare at skære den i stykker med en vinkelsliber og så aflevere det på genbrugspladsen. Men der går jo nok en formiddag med det....

Mvh.

Jan R.
Prøv at tænke positivt. Jeg er ejer af en lille sejlbåd og kunne godt se perspektiver i at bygge en "havnetrailer" på på stellet fra en campingvogn. Prøv at lægge et billede ud på Lav-det-selv/båd. Det kunne tænkes, at en bådejer ville partere byttet for dig mod at rydde op.
Baadsen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hvor er du ca. ved at købe hus - er det i Viby (antydet af dit postnummer) eller et helt andet sted?
Som andre skriver, er det sælgers problem, så få lige en tilføjelse i slutseddel, at fjernelse er for hans regning.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Nu kan det jo være, at det er en del af handelen, at ejendommen overtages som der er og forefindes med de på ejendommen beroende effekter.
Det kan jo være en ejd. i et dødsbo eller konkursbo, hvor der ikke er nogen arvinger eller andre til at varetage oprydning m.m.
Sådan købte jeg min ejendom for år tilbage, men prisen var så også derefter.
Det er ligesom når man køber en ejendom, hvor der mangler maling på et vindue. Det må man så selv sørge for, men prisen er så rettet ind efter dette kritisable forhold.

Har I ikke et forslag til, på en let måde at komme af med gamle campingvogne?? Det var faktisk det Høvding spurgte om.
Efter grundige overvejelser er jeg kommet frem til, at Høvding nok selv har haft fantasi til at undgå denne CV, men har erkendt, at hvis han vil købe ejd. bliver denne CV hans problem. Mon ikke?

Med venlig hilsen
ktm

 

Når jeg spørger om hvor, så er det faktisk fordi jeg har et forslag, men det er ikke fornuftigt hvis vognen står flere hundrede km væk.
hvis den er af ældre årgang er den måske af aluminium så skil den ad og kør på jernpladsen og sælg den
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også