Rygestop..

Lige som en side bemærkning her sent søndag aften, det er godt at man har en masse LDS/GDS projekter, for har haft lyst til at ryge ca. 17 millioner gange i dag, og det eneste der tager den trang er at stå med et powertool i hånden! :doze: - Matt

<p>"<strong>DIY or DIE!</strong>"</p>
Lige som en side bemærkning her sent søndag aften... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Rygestop = Til maj 2009 har jeg ikke røget i 4 år og belønningen kan ses på  min hjemmeside i form af et hus og en motorjolle på Samsø. Hvis jeg stadig røg de ca. 55 - 60 smøger om dagen ,havde jeg ikke råd. Jollen er endda købt kontant for det jeg sparede det første år.

Jeg er så heldig at jeg efter de første to mdr. ikke har haft lyst til at prøve igen. Og jeg er også klar over at jeg ikke er exryger men en ryger der pt. holder pause. Nu tror jeg selv at pausen varer til jeg dør, så næste gang jeg ryger, er det når resterne kommer ud af krematoriet.

Mvh. Birger

Og jeg ER IKKE en af de hellige exrygere. Der må gerne ryges i mit hjem.

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Desværre nej.
Havde konstant en smøg i munden fra jeg stod op Kl. 05.30 til jeg gik i seng omkring Kl. 23.30 - 24.00

Helbredsmæssigt har jeg ikke mærket den store forandring, udover et overlæs (overvægt) på 15 Kg. der af har jeg så tabt 10Kg. igen.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
. Jeg forsøger selv at komme ud af det da jeg nu kan mærke på mine lunger at det ikke er godt længere.

Vil det sige, at det på et tidligere tidspunkt har været godt for dine lunger??
Sorry!

For fremtiden må du altså nøjes med at inhalere duftene fra Mspjætteren

Birger, jeg kan belære dig om, at man så sagtens kan blive 20 kg for fyldig/lækker uden at have gået igennem et rygestop.

Men iøvrigt, hørte jeg forleden dag, at det er buksefabrikanternes skyld at vi bliver for trinde.
Det skulle vist ikke have noget at gøre med, hvor meget vi stopper i skrutten

Med venlig hilsen
ktm

 

Det største problem med bukser er nok at de ikke vil hænge friviligt på undersiden af den dejlige sunkne sangermuskel, nogen af os har brugt så mange penge på at bygge op. Enten skal vi bruge seler gå med overalls eller også skal fabrikanterne lave bukser hvis linning kan sidde oppe under armene på os
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis