Drejebænk ?

Hej Alle eksperter !
jeg har lige købt en lille gammel drejebænk, og kunne godt tænke mig at vide hvad det er for en.
Er der nogen som har en anelse ?
der er også en masse ting med som vi ikke aner hvad er til, hvis det overhovedet er noget som hører til. 
Hej Alle eksperter ! jeg har lige købt en lille... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Finn

Tak for dit svar, det er super.

jeg håber at jeg får brugt den, har allerede nogen små opgaver til den internt i mit firma.

hilsen freddy

hej WS
de bruges til inspektion af havbund/pipeline/offshore instalationer. ved bjergnings opgaver. også når noget skal samles op på dybder hvor det er svært for dykkere.
du er velkommen til at kigge på min hjemmeside, selv om at den er dårlig og skal i nær fremtid laves om.
www.fcrov-piloting.com
Skrevet af freddy.c den 28-01-2009 22:30
www.fcrov-piloting.com

Sejt! Det må være et spændende arbejde. Tak for info.

WS
Din drejebænk hedder Benco MD 10-30 og der er en til salg på den blå avis

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce

tak for hjælpen Lynæs, det var alletiders.

Nå hvordan gik det fik i gang i drejebænkene ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

det går faktisk fint, jeg fremstiller små bøsninger til vores undervandsrobot. har også lavet flere små finurligheder til mine kunder.

jeg kunne godt ønske mig en mere tidsvarende drejebænk, men er ikke sikker på om jeg har behov for den lige nu.

den ene drejebænk står under filbænken og er snart på udsmidningslisten. den er jo ikke komplet og jeg har ikke brug for den.
jeg købte forøvrigt en del småting til bænken på stympemarkedet i Herning i foråret.det næste bliver sådan en sten som jeg kan slibe de stål på som fulgte med, så jeg også kan bruge dem, men det er et nyt kapitel.for jeg ved jo ikke så meget om det.

hej. med voksende kendskab kommer behovene for at kunne mere, det bedste for dig vil være at bruge de der toolbits, som man selv sliber, får du færden af det, er mulighederne mange. Hvis du en dag kommer i nærheden af Tommerup, kan du få et lynkursus, det er ikke så let skriftligt. Det kræver ikke den vilde slibemaskine.Hvad er det du vil af med ? noget int.? Hvis du vil må du da gerne sende et billede af det, helst på min mail via min hjemmeside, da jeg kun har en lille skærm vil jeg gerne kunne bruge hele skærmen at se på. Problemer eller andet, så vil jeg da gerne hjælpe ( hvis jeg kan ) .

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Freddy.
Du skulle prøve at se Frylunds fagteori på nettet der finder du masser af teori om drejebænke og hvordan man sliber stål samt en masse tabeller.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis