luft i afløb

Hej

Jeg har et stort problem i mit køkken med afløbet til min vask.
Når jeg fylder vand i vasken, går der ikke længe før afløbet ikke trækker. Jeg lavede nyt afløb for ca 1 år siden og det er udført i 100 pvc rør.
lige som det gamle der var der før, men nu er det lige som der dannes luft i systemet og jeg har lavet et lille hul i plast røret og jeg kan mærke at der bliver hevet luft ind.
tager jeg afløbs røret af det 100 mm rør, og bare lader vandet løbe, trækker det fint...

HJÆLP
Hej Jeg har et stort problem i mit køkken med... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
............... ja netop , men mit problem startede også først efter jeg fik lavet nyt bad ovenpå , der hvor det gamle badeværelse var ............   grin grin .........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Hej.

Jeg har set dit problem 2 gange før ude hos kunder. Det var også i forbindelse med nyt køkken, problemet med dårligt træk i vasken var opstået.
Begge gange har problemet været bundventil/vandlås (de var magen til din). Efter mont. af ny Juvel bundventil og en Geberit vandlås var problemet løst.

mvh,
Søren
Tak for svaret Søren,
men jeg har prøvet med en ny bundventil og ny vandlås, doooh ingen bedre virkning. men har nu bestilt en durco ventil, håber det virker..


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis