Skab under vaskemaskine, hvor?

Hej,

vi skal til at lave bryggers om, og vil i den forbindelse gerne have sat nogle nye IKEA elementer derud. Vi vil imidlertid også gerne have hævet vaskemaskinen og tørretumbleren, men kan ikke finde de rette elementer.

Nogen der ved om IKEA har de rette elementer, hvad de eventuelt hedder, eller hvem der har?

På forhånd mange tak for jeres svar.
30 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved at Bauhaus har lign. elementer

 

Christian

I vort, nu desværre for længst solgte, sommerhus hævede jeg vaskemaskinen, ved at sætte den op på noget sokkelskuffeelement, ca 30-35 cm højt.
På den måde fik vi en udtræksskuffe, hvori vaskepulvere og den slags som kvinder bruger ifm deres omgang med vaskemaskiner, så praktisk og fint kunne stå.

Samme konstruktion har jeg lavet i stedet for fødder under sengens boxmadras, hvilket betyder at man ikke skal helt på knæ og albuer for at komme ned og ud af sengen, samt at meget rod kan skjules i disse udtræksskuffer.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej.

Tak for jeres svar.

Det ser ud til at Nettoline.dk også har. :)
Vi købte Aubo skabe. Dem har de mange steder. Stark, xl-byg osv. De fåes i to højder
Hej Ikea har det du søger, det skal bare laves af et 60 cm dybt overskab der er 37 cm højt, så kan du vælge enten låge front eller skuffe.
På vedhæftede billede kan du se hvordan jeg har lavet det.
Annonce
Det ser godt ud. Det er da bare det vi gør. Hvad er det for en lille hulde du har over skuffen?
Det er en udtræks hylde til at stille vaskekurven på, så den ikke skal stå på gulvet, lavet af et skuffe udtræk og 2 lægter på højkant og en 9 cm skuffefront der er savet ned i højden til 5 cm.
Lidt træls at få til at passe, men konen er meget tilfreds, det var faktisk hendes forslag.

mvh steen
Synes det ser godt ud, og en brilliant idé. :) - Den kommer jeg da vist til at stjæle. :)
STH - Jeg har helt glemt at spørge. Hvad er det for nogle elementer du her der, og hvor er de købt? - Synes det er pænt. :)
Du skal til ikea og købe flg. Et FA338 (overskab til køl frys 60 x 35 x 60 cm) minus hængsler. Istedet skal du have en 60 x 45 cm. dyb skuffe med front. Denne kan så monteres på nævnte skab og du har dig en skuffe under vaskemaskine/tørretumbler. selve skuffemodulet er 35 cm højt +16 cm sokkel, bordplade osv. Det giver en totalhøjde inkl. maskine på ca 125 cm.

God fornøjelse!

MVH

Lasse Kristensen
Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis