Bøvl med viskermotor eller relæ i Golf 2

Hej.
Jeg bøvler med at få min frontrudevisker til at fungere ordentligt. Den virker altid på den hurtige hastighed men svigter ofte på normal hastighed og interval. Desuden starter viskeren som regel heller ikke når jeg starter sprinkleren. Har prøvet at sprøjte fugtfortrænger ind i sikringsboksen og ude ved stikket ved viskermotoren uden held. Er der nogen der kan hjælpe? Kunne også godt bruge et råd om bagrudevarmeren - den er også holdt op med at virke - hvad gør man der?

På forhånd tak for hjælpen

Jeppe

<p>Er den forholdsvis lykkelige ejer af en billig Golf GTD fra 88 - den skal bare have en hånd med på vejen...</p>
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
min mistanke falder på din viskerarm ved rattet, jeg bøvler selv med at viskerpilot ikke fungere samt at viskerne ikke vil gå ned på plads når man slukker for dem, men trykker man let ned på armen ved rettet smutter de på plads og det samme gælder for viskerpilot.

mht din bagrude varme, har du kontroleret dine sikringer? hvis du har og de er ok, prøv så at måle om der kommer power ud til din bagrude (hvis du ikke har måleinstrument så brug en pære med 2 ledninger)
ofte så knækker ledningerne mellem bagklap og karosseri, har måtte rep ledninger på de 2 andre golf2 jeg har haft og forventer også at den jeg har nu kommer med problemet før eller senere

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis