Gulv inspiration

Vi har lagt gulvvarme og støbt vores gulv i gangen, nu snakker vi så om hvad vi skal have oven på det.
Det nemme ville være og finde noget parket/klik laminat gulv på, men men men det kunne jo være sjovt at prøve noget andet - nu det er en gang.
Er der nogen der har nogle ideer som ikke koster for meget pr m3??
Jeg havde tænkt på at smøre noget lak oven på støbningen, altså cementen, så cement gulvet kommer til og stå som det er, bare med lak på... jeg har set det i tv et eller andet sted men nu kan jeg ik finde noget om det.. er der nogen der kender til det???

ja ellers bare noget inspiration, nogen der kender en hjemmeside hvor man kan få lidt råd om det
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I fra slot til skrot, gav de et cement gulv epoxy lak, det blev flot..
tja som tømrer med en masse gulv på "bagen", ville jeg nok gå efter et "træ-gulv" uden for megen bevægelse pga gulvvarmen. Jeg har selv lagt "silde-bens" gulv i vores spisestue og det blev fruen (og jeg selv) godt tilfredse med! Det er ikke et gulv man ser så mange af, men det gir en flot og anderledes struktur og spil i gulvet, hvis man er træt af de "almindelige" gulve!! hent et inspiration her: http://boligmagasinet.dk/article/27006?page=3

Håber du kan bruge idéen!

- Daniel F.B. Boisen

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også