Toyota Corolla xli 1991. Et par spørgsmål.

Hej med jer.

er der nogen der kan besvare et par enkelte spørgsmål omkring min corolla?

1. Jeg skal have skiftet positionslyspæren i den ene side. Jeg kan få lygtehuset en lille smule ud, men kan slet ikke komme til der hvor pæren sidder. Alternativet lader til at være at fjerne hele lygtehuset og kofanger, og det mener jeg ikke kan passe.

2. Min håndbremseindikator er begyndt at lyse under kørsel, når håndbremsen er slukket. Jeg regner med det bare er en sensor der aktiverer sig selv, men har lagt mærke til, at den tit tændes, når jeg aktiverer de almindelige bremser. er der nogen der ved om det er fordi jeg skal have skiftet bremser, eller im det bare er en forvirret sensor?

God dag

venlig hilsen flymale
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvornår er din corolla fra?

Det med den lyser i håndbremselampen er fordi dine bremser er nedslidte eller der er en utæthed. I begge tilfælde lyser lampen på grund af lav bremsevæskestand.

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Tak for svaret, tænkte nok det var noget i den dur. Mine bremser er også begyndt at skure lidt, så går ud fra det er fordi de er nedslidte. Corollaen er fra 1991. Ved du hvor meget det koster at få skiftet bremser?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis