Mirka Girafsliber i Stark og XL-byg avis

hej herinde

såvel stark som xl-byg har i deres "prof" aviser tilbud på en girafsliber. Nogen der har kendskab til kvaliteten af sliberen? Den er nemlig markant billigere end det man normalt kan købe dem til - så det er jo meget rart at vide inden man evt. smider nogle penge efter den
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Boso.

Du får hvad du betaler for, pris og kvalitet hænger uløseligt sammen. På den anden side, hvor tit bruger du lige sådan en slibe maskine. Hvis den kan holde til et parselhus eller to, så har den jo forlængst tjent sig ind igen.

 

V.h.  Håndværkeren

aahhh rune - tror ikke jeg får et særlig objektivt svar hvis jeg ringer til Mirka

Men har imellemtiden undersøgt sagerne lidt nærmere og der er som flere ting der angiver "værdien" af en girafsliber, herunder

- Vægt
- Sugeeffekt - kan den suge sig selv fast til loftet så man nærmest bare skal skubbe den frem og tilbage
- omdrejninger

Mirka'en vejer f.eks. 900 g mere end f.eks. tilsvarende produkter fra flex. Sugeeffekten derimod kan jeg ikke rigtig fastslå om er forskellig - men måske det er hele forskellen...og sidst men ikke mindst, antallet af omdrejninger er det samme
"sugeeffekten" afgøres vel snarere af den støvsuger der benyttes i sammenhæng med sliberen, end sliberen selv ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis