Gran Canaria

Hej med jer!
Er der nogle der kender priserne på mad og drikke vare på Gran Canaria
Jeg spørger fordi vi skal en tur derned og så ved vi ikke om vi skal tage halv eller fuld pension? ved halv skal vi selv betale alle drikkevarene altså også vand, men ved fuld er det hele frit.
MVH Preben

preben

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

skal i spise på hotellet.

fuld pension

eller ude i byen.

halv pension

eller om er i pængenød.!!!

gran canaria er det billigste sted at ringe fra med mobiltelefon.

men ring til telefonselskab om forhør om teleprisen og er med på mobilnettet.?

Vi skal have halv pension, altså spise morgenmad og aftensmad på hotellet, det der med pengenød, man kan vel altid bruge penge
MVH Preben

preben

Hej Preben.

Nu kommer du jo lidt øst fra.. så du er vist ikke helt vænnettil de samme priser som os "gamle danskere"
Jeg var på GC sidste forår. Vi boede i en bongalow og lavede dels selv kost og dels spiste ude. Indkøb er meget dyre i turistbutikkerne og de lokales butikker ligge lidt væk.. ikke egnet til gå tur...

Der er sikkert ikke nogen ret stor forskel på den ene eller den anden ( ofte er forskellen i pris hvad der svaret til et enkelt måltid ude i byen ) Så væld du bare all incl. Men husk at det fortsat er tilladt at spise ude....

Faktisk er der så meget all incl på de fleste hoteller at der efterhånden findes færre og færre gode restauranter ide i byen..... Snakkede med nogle der havde oplevet dette gennem de senere år. De var på øen ca hvert fjerde år....

Øen er iøvrigt en rigtig stor turist fælde.. der er skabt en stor turist by på sydkysten, et sted hvor der ikke er nogen "naturlig" lokalbefolkning..... Og siden har det bredt sig til store dele af den sydlige kyst.

Men dejligt vinterklima... Men jeg foretrækker Tenerife, hvis valget er frit......

MVH Njord

Hej njord!

Hej med dig, dejligt at høre fra dig, ja det er rigtigt hvad du siger ang. priserne, selvom efter vi kom i EU er der kommet godt gang i priserne, men jeg kan da se, når jeg kommer lidt rundt på nettet, at den tur vi skal på koster mindre en det halve af hvad den samme tur på samme hotel koster hvis vi tager den fra Danmark. Jeg har godt nok været der for mange år siden, men jeg syntes bedre om Gran Canaria der er det lidtr varmere og lidt mindre regn, men det er jo en smag sag.

Ha´det godt.
MVH Preben

preben

Hej Preben.

Nu bliver jeg jo lidt interresseret - hvis du ikke skal med fra danmark, hvor skal du så med fra??

Med venlig hilsen

Anders

Hej Hoxer!

Jeg skal fra Tallinn Estland, der er charterfly til Gran Canaria til de samme hoteller som man kommer til fra Danmark.  Men priserne er altså under det halve
MVH Preben

preben

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis