Bordrundsav

Står og skal til at købe en bordrundsav, som skal bruges til at save gulvplanker over (både på langs og tværs). Men skal jeg vælge en billig model til omkring 1.500 eller en pro model? Hvis det bliver den billige, så vil jeg skifte klingen ud til en mere fintandet. Hvad er den store forskel? Og kan nogen anbefale et godt billig mærke? Har tænkt på Black Bull fra XL. Der står en Dewalt eller bosch på ønskesedlen, men de koster jo over 5.000 kr, så spørgsmålet er, om jeg kan nøjes. Bliver resultatet godt nok til mine gulvplanker?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal den kun bruges til et gulv????

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Tænkte også på at købe en pro model, og sælge den, når jeg var færdig med at bruge den. Men hvad kunne jeg forvente at få for en et år gammel bordrundsav med en nypris omkring 5-6.000 kr?
ihvert fal ca.to trede del af ny prisen.

af avhængie af standen af saven.!!!
Så ville jeg nok undersøge om ikke det kunne lade sig gøre og leje en et sted i stedet for.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg kan personligt anbefale Woodstar ST10L

http://www.power-tool.dk/29/3/Scheppach_bordrundsave/1/43

Prisen ligger omkring de 2000,- så vidt jeg husker og den er dejligt stabil, præcis og behagelig at arbejde med. God arbejdshøjde og så kan den klappes sammen og rulles over i hjørnet af værkstedet når den ikke er i brug.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis