Montering af skyggelister i gipsloft?

Hej alle LDS´ere.

Er ved at renovere stuen og har sat gipsloft op med filt og pudset vægge og sat væv op.

Nu ville jeg gerne høre om I har gode idéer til opsætning af skyggelisterne.

Skal jeg lime dem, sømme dem, skrue dem eller andet?

Kom gerne med gode input?

Planlægning er den halve løsning :-))

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Akrylfuge afrettet med fugemestersæt:
http://eshop.silvan.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10201&storeId=10201&productId=39684&langId=-100

skyggelister hører fortiden til - specilet når nu vægge og lofter er helt glatte!

Mvh Jax
Jeg tror nu heller ikke jeg ville sætte skyggelister op på et gipsloft.. Men, ellers skal de vel sømmes fast, med sømpistol..

Mvh Mærsk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja, det er rigtigt nok, men nu er der i alle de andre rum, så konen vil gerne hav det ensartet og det tør man jo ikke modsige sig, så derfor er jeg nødt til det.....

Planlægning er den halve løsning :-))

Masser af lim. Nej spar lidt på det så det ikke er udover det hele når du er færdig. Men ellers er det bare at lime dem op.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg mente selvfølgelig også lim, når det nu er gipslofter.. Og ikke søm

Mvh Mærsk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Jeg har selv været i samme situation, jeg satte en prefabrikeret bord op i styren, det ser pænt ud og er let at have med at gøre. Disse limes og males, let og enkelt og lige så dyrt/billigt som trælister.

Mvh


<p>Peter Madsen</p>
glatte lofter + vægge = ingen skyggelister -> Bed fruen om at tage sig sammen... Det er et opgør værd!!!
Så har du ikke mødt min kone

Planlægning er den halve løsning :-))

Må give bamse ret, i skal ikke have skyggelister på gips loft...! hva med en lille hulkile list der hvidmales...!

Men ellers skal de skydes op med 63 mm dykkere. jeg ville aldrig begynde at lime dem op.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
63 mm dykkere? Er du ved at sætte skyggelister af bly op?

Mvh You Can Do It!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også