kom af med muldvarpe miljøvenligt

Normalt er dette jo et forum hvor man stiller spørgsmål, men nu vil jeg gerne dele min opdagelse med andre der lider af muldvarpe.
Det er bedst/nemmest hvis man har en hund.
Jeg fik faktisk rådet af min farbror, der fortalte at jeg skulle komme min hunds ekskrementer/afføring ned i deres gange, så jeg gjorde det, at jeg fandt "hullet" ned i jorden fra skudet, og gravede en firkant, og fandt gangen, men istedetfor at sætte min fælde ned (som jeg iøvrigt ikke er ret god til åbentbart, for jeg fanger dem aldrig), så puttede jeg nogle af min hunds efterladenskaber ned i, og kom "klodsen" med jord/græs ned igen. 
Det har faktisk virket, jeg har hvertfald ikke haft skud siden jeg begyndte, men det kan godt være min nabo ikke er så glad, for jeg har talt ca 20 skud inde ved ham efterfølgende :) 

Så lige et godt råd herfra.

Jeg spørg kun for at blive klogere.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så skal vi nok vænde os til skilte med HUNDELORT JA TAK

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

hehe ja kunne være kønt..

Skrevet af Daugaard24 den 14-01-2009 09:22
... men det kan godt være min nabo ikke er så glad, for jeg har talt ca 20 skud inde ved ham efterfølgende  

Man begynder at ane et "biologisk rustningskapløb" når naboen nu i morgen anskaffer en fuldvoksen Berner Sennen og fodrer den med skidtfisk. I løbet af et par dage har du så vrapene tilbage.

Vi glæder os til at høre om dit modtræk
altså jeg har en new foundlænder, så den kan også fodres med lidt skarpt... ;)

Ja og så skal man lige huske at orientere alle i familien det er ikke så fedt,
at sætte muldvarpesaks i et hul hvor konen har udført hundetricket..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis